گرانول LDPE ( پلی اتیلن سبک) درجه 1

گرانول LDPE ( پلی اتیلن سبک) درجه 1

گرانول LDPE ( پلی اتیلن سبک) درجه 1

یکی از گرید هایی که در صنعت پلیمر بعنوان مواد اصلی و کمک فرآیند به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک) می باشد. این نوع پلیمر در صنعت بسته بندی، صنعت کشاورزی، نایلون و … بصورت مستقیم و در صنایع از قبیل لوله های کشاورزی و سایر صنایع تزریق برای نرمی و انعطاف پذیری، و اقتصادی بودن بعنوان کمک فرآیند مورد استفاده قرار میگیرد.

گرانول پلی اتیلن سبک یا LDPE بدلیل قابلیت بازیافتی نقش مهمی در صنعت پلیمر و حفظ محیط زیست دارد. همچنین با استفاده از مستربچ ها در گرانول بازیافتی LDPE در برخی از محصولات مثل کیسه های دستی، کیسه های زباله، سفره های یکبارمصرف، بسته بندی، نایلون های کشاورزی و… می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

برای مطالعه بیشتر در مورد گرانول بازیافتی LDPE می توانید اینجا کلیک کنید

نمونه گرانول LDPE پتروشیمی

گرانول LDPE ( پلی اتیلن سبک) چیست؟

گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک) یکی از پرکاربرد ترین پلیمر های صنعت پلاستیک است. پلی اتیلن سبک ساختار خطی دارد و از طریق پلیمریزاسیون تولید می شود. از جمله شاخه های پلی اتیلن سبک یا LDPE می‌توان به گزینه های پایین اشاره کرد.

  1. پلی اتیلن سبک اکستروژن
  2. پلی اتیلن سبک خطی
  3. پلی اتیلن سبک فیلم
  4. پلی اتیلن سبک تزریقی

هر کدام از شاخه های ذکر شده گرید هایی با مشخصات و آنالیز های متفاوتی دارد که کاربرد هر کدام در تولید محصولات متنوع می باشد.

irtaz.com تأمین و تولید کننده مواد virgin پتروشیمی و انواع کامپاند های پلیمری با ارائه اظهارنامه و پلمپ گمرکی می باشد.

خواص گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک)

از جمله خواص گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک) می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. فرآیند پذیری بالا
  2. مقاومت به ضربه بالا
  3. مقاومت دمایی 176 درجه فارنهایت 80 الی 85 درجه سانتی گراد
  4. نقطه ذوب 105 الی 115 درجه سانتی گراد
  5. چقرمگی خوب
  6. مقاومت شیمیایی
  7. اقتصادی بودن
  8. مقاومت سایشی خوب
  9. شفافیت بالا
  10. رنگ پذیری عالی
  11. مقاومت در برابر الکل
  12. قابلیت بازیافت
  13. کمک فرآیند عالی
گرانول LDPE ( پلی اتیلن سبک) درجه 1

کاربرد گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک)

این نوع گرانول بدلیل خواص متنوع از جمله انعطاف‌پذیری، شفافیت بالا، کمک فرآیند و… می تواند در تولید بسیاری از محصولات پلیمری کاربرد داشته باشد. از جمله کاربرد گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک):

صنعت بسته‌بندی:

  • گرانول LDPE نقش بسزایی در صنعت بسته‌بندی دارد، پلی اتیلن سبک یا LDPE به دلیل انعطاف‌پذیری، شفافیت، مقاومت سایشی و… در تولید کیسه های زباله، کیسه های مواد غذایی، کیسه های خرید نقش مهمی را ایفا می کند.

صنعت کشاورزی :

  • پلی اتیلن سبک با افزودن مستربچ آنتی UV مقاومت بالای در برابر نور خورشید پیدا می کند به این دلیل در تولید نایلون های کشاورزی و نایلون های گلخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لوازم آزمایشگاهی:

  • گرانول LDPE (پلی اتیلن سبک) بدلیل مقاومت بالا در برابر الکل ها و مواد شیمیایی کاربرد خوبی در تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی دارد.

قطعات خودرو:

  • این نوع از پلی اتیلن بدلیل مقاومت پایین در برابر گرما نمی‌تواند در قطعات خودرو نزدیک به موتور بکار گرفته شود ولی نقش مهمی در برخی قطعات تزئینی مثل کاور صندلی ها می تواند داشته باشد.
LDPE

سخن پایانی

در پایان، گرانول LDPE ( پلی اتیلن سبک) نیازمند تحقیق دقیق و تفکر استراتژیک است. انتخاب تولید کننده با دقت، تضمین کیفیت و انطباق با نیازهای پروژه مهم است. در این راستا، مدیریت هزینه‌ها، پیش‌بینی تغییرات بازار، و ایجاد ارتباط فعّال با تامین‌کننده از اهمیت بالایی برخوردارند. با توجه به توانایی تأمین‌کننده در ارائه نمونه‌ها و رعایت شرایط قرارداد، خرید گرانول بادی به یک تجربه موفق و پایدار تبدیل خواهد شد.

بازرگانی ایرتاز عرضه کننده و تولید کننده انواع مواد اولیه، گرانول پلی اتلین، پلی پروپیلن ها، ABS ، PVC، کامپاندها، مستربچ و انواع لوله های باکیفیت و قیمت مناسب به بازارهای داخلی و خارجی می باشد. جهت خرید این محصولات و مشاوره می توانید با کارشناسان ما در مرکز فروش تماس بگیرید.

شماره تماس: 09104417319

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی


آخرین مقالات


برچسب ها


آخرین پروژه ها